عکس صفحه اصلی

توضیحات جامع

اگر با فروش و شغل فروشندگی آشنایی داشته باشید احتمالاً از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد که برای اولین بار در شرق کشور دوره عالی اجرایی فروش حرفه ای - EMBA in Marketing & Sales توسط موسسه آموزش عالی آزاد گام اندیشه برگزار میگردد. این دوره جامع با تمام دوره های بلند مدت و کوتاه مدت فروش که در حال برگزاری میباشد، متفاوت است.


 گزیده ای از مزایای دوره


  • برگزاری دوره بصورت کارگاهی و با تعداد شرکت کنندگان محدود
  • مصاحبه حضوری در ابتدای دوره و ارزیابی پایان دوره
  • دریافت Testimonial و توصیه نامه 2 زبانه از اساتید در صورت رعایت موارد آموزشی مورد نظر موسسه , حضور و شرکت در جلسات آموزشی، نظر اساتید محترم دوره آموزشی 
  • برگزاری جشن فارغ التحصیلی با حضور اساتید برتر فروش و بازرگانی کشور
 سرفصلهای دوره
  1. اصول بازاریابی، تبلیغات و مارکتینگ پلن
  2. مهندسی فروش
  3. زبان بدن و چهره شناسی
  4. کارگاه فروش حرفه‌ای و مهارتی
  5. هوش خیابانی و خودفروشی(Personal Selling)
  6. هوش هیجانی و EQ
  7. سخنوری و پرزنت حرفه ای
  8. تکنیک های مذاکره اثربخش
  9. دیجیتال مارکتینگ
  10. شخصیت‌شناسی و MB-TI

چرا یادگیری فروش بصورت مهارتی و تخصصی دغدغه افراد موفق است؟!!

فروش شغلی است مهارتی، همانند مشاغلی نظیر رانندگی، آشپزی، ورزش و غیره که نیاز به آموزش دارد. کمتر کسی است که با اتکا بر تجربه یکنواخت و سپری‌نمودن زمان بر همین روند هر روز بهتر از روز گذشته رانندگی نماید مگر اینکه نکاتی هدفمند و خاص را از فردی حرفه‌ای بیاموزد.

فروش نیز نیازمند آموزش علمی سیستماتیک می‌باشد تا منجر به موفقیت، افزایش سطح درآمد و متعاقب آن ارتقای سطح سود فرد یا سازمان شود.

سایر مشاغل چون جامعه مهندسین، پزشکان و مدیران نیز با توجه به عدم ارتباط مستقیم با مبحث فروش بر اهمیت این مطلب در قرن حاضر پی برده‌اند چراکه فروش را به‌عنوان فنی برای متقاعدسازی افراد مختلف در موقعیت‌های گوناگون درک نموده‌اند.

از همین رو، با توجه با ارتقای چشمگیر سیاست‌های رقابتی در سطح جهان و افزایش سطح عرضه نسبت به تقاضا، سازمانی موفق‌تر می‌تواند نقش ایفا کند که فروشندگانی حرفه‌ای‌تر داشته باشد تا در راستای تبدیل پاسخ منفی مشتری به پاسخ مثبت در مقابل پیشنهاد فروشنده، استراتژی‌های گوناگونی را پیاده‌سازی کند، چراکه آنان نوک پیکان تولید درآمد برای سازمان هستند.

زیرا زمانی‌ که مشتری از شما خرید نکند، قطعاً از رقیب شما خرید خواهد نمود.

دوره‌ای است که راهکارهای فروش موفق را به‌صورت آموزش مهارتی-کاربردی بر پایه علم روز فروش در دنیا آموزش می‌دهد و به شما می‌آموزد چگونه بهترین دارایی خود، یعنی زمان، را بفروشید.

رویکرد این دوره با کلیه دوره های کوتاه‌مدت و شبیه‌سازی شده متفاوت می‌باشد و ویژه افرادی است که برنامه ریزی مشخص و مدونی برای افزایش فروش خود در نظر گرفته‌اند و به‌خوبی آگاه هستند که در بازار رقابتی درآمد و مهم تر از آن سود بیشتر در گرو آگاهی از نحوه متقاعد‌سازی مشتری به‌صورتی است که مشتری براساس حس ضرورت نیاز، خود تمایل به خرید داشته باشد نه اینکه کالا یا خدمت به او فروخته شود.