هدف دوره:
آموزش مهارت های زندگی برای درمان های انفرادی در کلینیک (مهارت دوستیابی، جرات مندی، حل مساله و..)
آموزش افکار، احساسات و منطق شناخت درمانی
شناخت درمانی به سبک الیس و بک
شناخت درمانی اختلالات اضطرابی، افسردگی و کمالگرایی
رفتاردرمانی برای اختلالات اضطرابی و افسردگی
مبانی اساسی بازی درمانی
متریال و ابزارهای بازی درمانی
مدیریت زمان جلسه درمان
بازی های برای شکستن یخ مراجع
تواناييهاي مورد انتظار دانش پذيرفتگان دوره:
دانش کافی در زمینه فعالیت کاری
حداقل دانش روان شناسی
حداقل مهارت روانشناختی
علاقه به یادگیری
نیاز به یادگیری
شرايط ورود به دوره (پيشنيازهاي ورود):
دارا بودن مدرك كارشناسي از دانشگاهها و مؤسسات آموزشي معتبر كشور
ارزيابي در طی دوره:
در پایان هر دوره توسط اساتید ارزشیابی به عمل می آید.
شرایط اخذ گواهینامه پایان دوره:
کسب حداقل نمره اعلام شده توسط گروه
ارائه ی پروژه پایانی (با صلاحدید گروه)
حضور مستمر در دوره (با احتساب میزان غیبت های مجاز)
رعایت کامل آیین نامه ها و ضوابط دانشگاه و همچنین آیین نامه و ضوابط مربوط به برگزاری دوره که قبلاً به رویت و تأیید دانش پذیر رسیده است.
تسويه حساب کامل مالی
مدت زمان دوره:
150ساعت
زمان و نحوه تشکیل کلاس ها:
حضوری
کد معمولی (در هفته)
کد فشرده (5شنبه-جمعه)
آنلاین
سرفصل های دوره:
- کارگاه بنیادی بازی درمانی
- مفهوم شناسی
- ابعاد و کارکردهای بازی و بازی درمانی
- تکنیک های بازی درمانی با استفاده از بادکنک، شن، عروسک دستی، و تکنیک های کاغذ قلمی در بازی درمانی
- منطق زیربنایی بازی درمانی
- اتاق بازی درمانی
- مهارتهای بنیادی ارتباط بازی محور و ورود به دنیای کودکان
- مدیریت جلسات بازی درمانی
- رویکرد و نظریه در بازی درمانی، تمرین مهارتها و نمونه جلسات بازی درمانی